www.unfairpris.dk Forum Indeks www.unfairpris.dk
Oplysnings- og debatforum om unfair priser og "annoncehajer" i Danmark

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

er der stadig liv i de svindlere?

Skriv nyt emne   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    www.unfairpris.dk Forum Indeks -> HRI - Hotel og Restaurations Indkøb
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
papi

Indmeldt: 21. mar 2007

IndlægSkrevet: 1    Emne: er der stadig liv i de svindlere? Besvar, med citat

Efter at have arbejdet hos HRI for 6-7 aar siden, er det underligt for mig at se hvordan de stadig kan faa lov at eksistere. Metoderne der blev brugt til det salg, selve oplaerningen var rent til grin, og efter jeg blev "fyret", forstod jeg mere og mere hvad der skete i det firma *var 18 aar dengang*. Een ting skal i dog vide, de udbetaler ikke loen til de medarbejdere som de "fyrer" saa det er ikke kun firmaerne de tager roeven paa. Jeg var dog en af de heldige der fik et job tilbud fra udlandet, og er lige kommet hjem igen.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    www.unfairpris.dk Forum Indeks -> HRI - Hotel og Restaurations Indkøb Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum